Retur
Du har rätt att returnera vilken produkt som helst inom 60 dagar efter beställning, förutsatt att den är oanvänd, i originalförpackning och i samma skick som när du mottog den. Följ stegen nedan för att ta reda på hur du kan returnera.
Returkostnaden för returfrakt kommer alltid att vara densamma som fraktkostnaden vid beställningen. Om du inte betalade frakt vid köpet, kommer du inte heller att behöva betala för returfrakt. Vi vill att din kundupplevelse hos oss ska vara smidig och problemfri. Vid skada under transport, vänligen kontakta oss inom 60 dagar för information om ersättning.
Hur man returnerar
- Skicka ett mejl till kontakt@curlin.se och informera oss om din retur.
- Inkludera ditt ordernummer och märk mejlet med ”Retur”.
- Vi kommer att återkomma till dig så snart som möjligt med detaljerade instruktioner om hur du går tillväga med returen.
Reklamation
Trots att vi har strikta kontroller på våra produkter kan det ibland uppstå defekter. Om du upptäcker ett produktions- eller materialfel, följ dessa steg för att reklamera.
Vi hanterar varje enskilt fall separat. Under garantitiden har du rätt att reklamera produktions- eller materialfel, eller fel som upptäcks vid normalt bruk. Om felet orsakas av felaktig användning har du inte rätt att reklamera.
Hur man reklamerar
- Skicka ett mejl och beskriv skadan och hur den uppstod.
- Ta bilder eller gör ett kort videoklipp som visar skadan/problemet.
- Skicka allt, inklusive ditt ordernummer, till kontakt@curlin.se.
- Kom ihåg att bifoga bilderna i ZIP- eller JPEG-format. Vänligen döp mejlet till ”Reklamation”.
Om du behöver mer information, tveka inte att kontakta oss på kontakt@curlin.se.