10 000+ nöjda kunder

Trustpilot Header

FAQ

Leverans och betalning

Leverans

Om du av någon anledning inte kan hämta eller ta emot din beställning, kommer paketet automatiskt att returneras till vårt lager. Vi kommer att ta emot beställningen vid vår returstation och behandla den som en vanlig retur. Du kommer att få tillbaka värdet av din beställning, med avdrag för returfraktkostnader. Vänligen notera att returfraktkostnaderna kommer att dras av, och vi kommer att återbetala produktvärdet minus dessa kostnader. Vi kommer att skicka en e-postbekräftelse om mottagandet och återbetalningen för att hålla dig informerad. Alla återbetalningar görs via samma betalningsmetod som användes vid köpet.

När du gör en beställning genom CURLI behandlas den på vårt lager. Så snart beställningen är packad och skickad kommer du att få ett e-postmeddelande och sms med fraktinformation och spårningsnummer.

Du kan också ladda ner appen ”mypostnord” för att spåra ditt paket.

Om du upplever förseningar eller problem med att ta emot din beställning, vänligen skicka ett e-postmeddelande till vår kundservice (kontakt@curlin.se). Det kan hända att buden har utmaningar med leveransen, att de har levererat till fel adress eller liknande. I sådana fall kommer CURLI att hjälpa dig att starta en utredning av paketet, och vi kommer att göra allt vi kan för att säkerställa att du får varorna du har betalat för.

Efter att din beställning har skickats kommer du att få ett spårningsnummer och fraktinformation via e-post och sms. Du kan också ladda ner appen ”mypostnord” för att spåra ditt paket.

Om du inte hittar spårningsnumret kan du kontakta oss på kontakt@curlin.se.

Alla våra paket skickas med PostNord. När paketet är klart att hämtas kommer du att få ett sms med information och en hämtkod. Du kan sedan hämta ditt paket på närmaste PostNord uthämtningsställe.

Mer information kommer…

Betalning

CURLI accepterar kredit- och betalkort som Visa och MasterCard.

Dessutom erbjuder CURLI betalning via Klarna, Google Pay och Apple Pay.